annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft er gelijk?

ik heb iets gekocht via ebay, maar nog niet gekregen. nu blijkt dus dat mijn adres verkeerd staat op ebay waardoor het is terug gestuurd. maargoed nu vraagt de koper dus of ik nog een keer verzendkosten wil betalen.

het adres miste het huisnummer en als je het zou copy/paste in maps komt er ook niets uit. als ik geshil aanga met paypal, zou paypal dan de adres van paypal belangrijker vinden of die van ebay?

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

Als je een geschil start krijg jeje geld terug, maar naar je item kan je fluiten en de verkoper zal je ook direct blokkeren.

Wat wil je zelf?

 

De verkoper zal je wel blokkeren en terrecht, alleen al dat je dit komt vragen toont al aan wat de mentaliteit van kopers op ebay is tegenwoordig.

jessica150806
Community-lid

de koper heeft gelijk,het is u fout u had beter op moeten letten en u gegevens na moeten kijken,wat zou u doen in dit geval u bied iets te koop aan en de gene die het koopt heeft het adres niet goed staan,zou u dan de verzend kosten nog een keer betalen?terwijl het zijn fout is?

denk het niet  he,naar paypal kunt u gaan maar ik geef u heel weining hoop omdat de verkoper in zijn recht staat.

 

groeten jessica

moadestien
Community-lid

Met dank aan de 2 van 7 leden die dit antwoord nuttig vonden.

 

-- Bewerkt door moadestien op 24 May 2011 23:36 CEST
stephanthecollector
Community-lid

Het is uw fout dat de adres gegevens niet compleet waren en niet de fout van de verkoper dus waarom zou die moeten opdraaien voor de verzendkosten? het lijkt mij dus als u het gekochte wilt ontvangen nogmaals verzendkosten dient te betalen.

 

 

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos