annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

voel me opgelicht

monjageesje
Community-lid

ik heb op 29 maart een object besteld en betaald maar tot heden heb ik het nog steeds niet ontvangen heb de verkoper al 2x een mail gestuurd maar krijg geen antwoord terug wat kan ik hieraan doen

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

stephanthecollector
Community-lid

Ik zie trouwens net dat u al feedback gegeven heeft (neutraal) wellicht is dit ietwat voorbarig u dient eerst een gechil te openen, nu heeft u al feedback gegeven en zal de verkoper nu helemaal niet meer genegen zijn het op te lossen, daarbij mist u nu de kans om eventueel een negatief te geven, het enige wat er nu nog kan gebeuren is dat paypal in uw voordeel beslist mits u natuurlijk een claim indient.

stephanthecollector
Community-lid

een geschil openen wegens een niet ontvangen object, eventueel daarna opwaarderen tot een claim, dit alles via PayPal als u tenminste met PayPal heeft betaald!

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos