annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzoek extra verzendkosten

jacqje2007
Community-lid

heb een vraagje; na het einde van 2 veilingen vraag ik aan de verkoper of de 2 items gecombineerd kunnen worden verzonden. Verkoper geeft aan dat dat kan en stuurt me de mail met de uiteindelijke verzendkosten. Ik betaal en krijg van verkoper ff later de bevestiging dat mijn bedrag is aangekomen op haar bankrekening. Na 3 dagen echter, krijg ik het verzoek om toch nog extra verzendkosten over te boeken, daar het gecombineerd verzenden niet luktte. Hoe nu te handelen?

Mijn inziens had ze eerst moeten kijken of een gecombineerde verzending wel mogelijk was, voordat ze me de goedkeuring gaf en kan ze me achteraf niet verplichten om toch nog extra verzendkosten te betalen.

Wat vinden jullie hier nu van, moet ik ze toch betalen of zijn hier geen regels voor? Misschien ben ik een zeikerd en `n beetje koppig, maar als je in een winkel een "deal" sluit komen ze achteraf toch ook niet zeiken over nog wat extra eurie`s? (zeker niet 3 dagen na betaling!)

groetjes, Jacq

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

stephanthecollector
Community-lid

mijns inzien hoeft u de extra kosten niet te betalen aangezien de verkoopster de verzendkosten zelf heeft door gegeven en heeft bevestigd dat de betaling is binnengekomen, ja dat ze er achteraf achter komt dat het verzenden duurder is dat is echt het probleem van de verkoopster

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

jacqje2007
Community-lid

bedankt voor je reactie Metrijst, voel me nu `n beetje gesteund. Vindt het toch allemaal zo`n gedoe, en nu maar afwachten of de items verstuurd worden (na mijn weigering van het bijbetalen).....:|

Een vraag stellen