annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzendkosten

servieskamer
Community-lid

Hoe krijg ik contact met de verkoper? Ik heb 4 items gekocht bij een verkoper en deze adverteert met:

Postage costs below We are happy to combine postage charges on multiple orders We are happy to arrange collection in person on all our items

Alleen heb ik nu 4x !! een mailtje naar hen gestuurd met de vraag om een gereduceerd tarief van de kosten.

Vandaag kreeg ik een betalingsverzoek, alleen nog steeds geen gereduceerd tarief, om moedeloos van te worden. Als ik dit geweten had zou ik zeker geen 4 items hebben gekocht omdat me de verzendkosten veel te hoog zijn nu.

Wie kan me hiermee helpen om dit op te lossen?

 

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

stephanthecollector
Community-lid

als het o.a om dit objectnummer gaat:

360348967685

u heeft op 4 items geboden en ze gewonnen alleen liggen de data nogal uit elkaar namelijk tussen 2 en 10 maart, wellicht was het handiger geweest als u van tevoren had gevraagd om een uitgestelde betaling tot u klaar was met bieden.

U kunt nogmaals de verkoper een verzoek sturen voor een gecombineerde factuur en wachten op antwoord meestal krijgt u die binnen twee dagen.

-- Bewerkt door metrijst op 14 Mar 2011 17:18 CET

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

abeldoorn
Community-lid

mail haar terug dat je nog steeds geen gecombineerde rekening hebt gehad en dat je niet kan/wil betalen zolang ze je die niet gestuurd hebben. Stuur evt hun eigen mailo mee waarin ze dat de eerste x toezeiden.

 

en anders gaat het gewoon over....

abeldoorn
Community-lid

als je iets koopt krijg je standaard van ebay een factuur. DE verkoper  moet handmatig een gecombineerde factuur sturen. Dien 4 die je nu gekregen hebt zijn waarschijnlijk gewoon computer gegenereerd. Nogmaals mailen en even rustig afwachten.

servieskamer
Community-lid

Beste mensen,

Ik heb van te voren gevraagd of ze wilden wachten met verzenden zodat er gecombineerd verzonden kon worden. Hierop heb ik een mail van hen ontvangen waarop ze dit toegezegden en aangaven dat ik maar moest zeggen wanneer ze het verzendklaar konden maken. Daarop heb ik dit na dit mail contact 3x gevraagd om de rekening van E-bay te corrigeren en gisteren kreeg ik via de mail nogmaals de orginele rekening met de totalen bijelkaar opgeteld en geen cent korting op de verzendkosten.  Dus mijn vraag is toch niet zo gek??

Ik weet niet meer hoe deze mensen te bereiken want er wordt gewoon niet gereageerd op mijn mails.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos