op 11-06-2013 10:26
Ik heb een object gekocht, en daar ben ik de hoogste bieder van.
Nu is de verkoper zo dat hij wacht tot dat het betaald is ,nu heb ik het bedrag met verzend kosten over gemaakt via paypal.
Alleen nu krijg ik een bericht van de verkoper, na dat ik betaald heb een opmerking van hé moet je eens luisteren.Het verzenden kost geen 3 euro maar 25 euro of ik dat wel even over wil maken.
Kan dat en mag dat, of is het zo het bieden is afgerond en dan moet de verkoper het op sturen zodra hij het bedrag heeft ontvangen.
Op mijn computer staat verzendkosten 4 dollar,wereldwijd!!
Dit kan natuurlijk niet juist zijn.
Stond er op de factuur ook 4 dollar?
De verkoper stuurt het zeeer waarschijnlijk NIET op.
Dit is weer een gevalletje. Het kan en mag maar u bent dat niet verplicht. Echter staat in de advertentie duidelijk dat de verzendkosten in Italië zelf al 10 euro is en dat de kosten voor de rest van de wereld opgevraagd dienen te worden. Ik kan u nu al verzekeren dat u de roze auto niet gaat ontvangen als u niet die extra 15 euro gaat voldoen. Is dat het waard? Waarschijnlijk wil de verkoper de auto aangetekend versturen omdat u met pp heeft betaald. U kunt ook niets betalen en op tijd een claim indienen wegens niet ontvangen, u ontvangt dan uw geld retour. U kunt de verkoper ook voorstellen de aankoop te annuleren waarna er een refund dient plaats te vinden. Let op, ga pas akkoord met het annulerings-verzoek nadat u uw geld ontvangen heeft.