annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verzending (nog) niet ontvangen.

Ik heb in aug. in Schotland iets besteld en betaald per Paypal. Totaal € 57,- Verkoper heeft 20 aug. j.l. verstuurd. Per Royal Mail Airmail. Small Packets. Tot nu toe niets onvangen. Al een aantal keren contact met verkoper gehad. Lijkt allemaal o.k. Paypal deadline opening geschil intussen voorbij. Vragen: 1. kan het zo lang duren met RM Mail? 2. wat kan ik nu het beste doen?

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

stephanthecollector
Community-lid

Om antwoordt te geven op uw eerste vraag: nee zolang duurt het nooit, ik krijg vaak pakjes uit de UK en alles is meestal binnen binnen twee weken, waarschijnlijk is uw pakket zoek geraakt.

in antwoordt op uw tweede vraag: heeft de verkoper u een tracking nummer gegeven? U kunt dan contact opnemen met RM of TNT verder is er weinig meer wat u kunt doen de claim termijn is immers verstreken, mocht u de zaak niet vertrouwen kunt u alleen nog feedback geven, let wel dit moet gebeuren binnen 60 dagen na aankoop, u kunt ook nog proberen om via de verkoper uw geld terug te krijgen, ik geef u daar weinig kans op maar het is het proberen waard.

Volgende keer toch maar sneller een geschil openen het is en blijft de verantwoordelijkheid van de verkoper dat de spullen aankomen.

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

kopersbescherming
Community-lid

Schotland is vooral ook bekend om de eeuwige regen en de whiskey (met h).

 

Een vraag stellen