wij hebben 3 weken geleden wensballonnen besteld en we hebben ze nog steeds niet binnen. wij vinden het wel heel lang duren.. is dit normaal?
... Meer weergeven
Hoi, ik heb een koper dat 7 objecten heb gekocht maar geen 1 betaald,voor een totaal van 98,00 euro, ik heb Ebay ingelicht en 7 keer, onbetaald object vermeld,mijn vraag is, wat gebeur met deze person, NIETS?
gr Spanje35
... Meer weergeven
ik heb een koper dat 7 objeten heb gekocht maar geen 1 betaald,voor een totaal van 98,00 euro, wat gebeur dan met deze person?
gr Spanje35
... Meer weergeven
Hoe kan ik betalen via de site, als er staat dat het product niet buiten UK gaat? De verkoper vind het geen probleem, om te verzenden ( extra kosten)
... Meer weergeven
Ik heb aangegeven met cc te betalen, echter er zijn geen betalingsgegevens opgevraagd. moet ik wachten totdat de verkoper mijn betalingsgegevens vraagt?
... Meer weergeven
objectnummer:190802153262
De koper ging eerst akkoord met de annulering van de koop. Vervolgens heb ik u daarvan op de hoogte gesteld en is de annulering door u afgewezen. Mijn vraag is wat de reden is dat het is afgewezen?
Vervolgens heb ik de koper gevraagd naar de reden maar niets van hem gehoord. Ik begrijp hier helemaal niets meer van. Ik heb nog steeds de betaling niet ontvangen van de koper. Waarom krijg ik een factuur?
Graag duidelijkheid hierover.
Met vriendelijke groet,
Martha de Vogel
... Meer weergeven
Ongeveer 6 weken geleden heb ik twee items gekocht uit de USA wat de verzendkosten had van $6.00 per 2 stuks.
Deze week heb ik hetzelfde item nogmaals gekocht en nu wil de verkoper voor 1 item $17.00
Dit vind ik absurd en heb om uitleg gevraagd.
Als antwoord krijg ik dat indien de verzendkosten lager zijn ik het verschil terug krijg....
Ik vind het verschil van 6 dollar naar 17 dollar wel erg veel.
Dit vind ik heel vreemd wat de eerste keer dat ik bestelde heb ik ook niet eerst meer verzendkosten betaald.
Mag dit zomaar???
... Meer weergeven
hallo ik heb een afschuimer gekocht een aantal weken terug in oosterijk maar heb nog niks ontvangen
we zijn nu toch al weer 3 weken verder
... Meer weergeven
Ik wil een gsm uit de VS kopen. Het kost me inclusief verzending 340 euro. Hoeveel euro kan de postbezorger van me vragen? (in verband met invoerrechten)
... Meer weergeven
geboden en gewonnen een compressor.
staat: nieuw en ongebruikt
doch echter bij ontvangst kapot.
wellicht op z`n kop vervoerd.
olie eruit / kunststof afschermkap beide kanten stuk / wiel stuk / lak beschadigd.
De bijbestelde acc kit was ook niet correct.
staat: nieuw en ongebruikt
doos was smoezelig en geopend niet nieuw de binnenzijde was een zootje en er ontbrak een klein ventiel plugje
wil nieuwe compressor ontvangen maar wellicht niet meer leverbaar dus heb ik aan acc kit ook niks
... Meer weergeven
Ik heb net geboden op een paar dingen waarbij staat dat de verzending gratis is. Als ik later bij 'mijn ebay' in mijn lijst kijk, staat er opeens 1.53 verzendkosten bij. Kijk ik weer terug op de pagina waar je kunt bieden, is verzenden toch weer gratis. Is het nu wel of niet gratis, wat moet ik geloven?
... Meer weergeven
Hoi,
Ik wil artikelen gaan verkopen via eBay. Hoe bepaal ik de hoogte van de verzendkosten? Via aanbiedingen van anderen heb ik al geprobeerd duidelijkheid te krijgen.
Echter transporteurs informatie (TNT, Postnl ed) kan ik niet vinden.
Hoe bepaal ik op een eerlijke en goede manier de verzendkosten?
Tips over transporteurs zijn ook welkom.
Groetjes Yvonne
... Meer weergeven
Ik heb zojuist een bestelling geplaats en wilde meteen betalen. Nu blijft mijn scherm dus staan bij het verwerken van de betaling.. wat nu?
... Meer weergeven
Hallo!
Ik heb een vraag over een aankoop die ik gedaan heb via ebay. De producten worden vanuit de VS verzonden met USPS. Alleen is er bij mij wat verwarring over de track & trace van mijn pakketje. sinds 27 februari zijn er geen updates meer van verschenen. De laatste update is als volgt:
Processed through USPS Sort Facility (in Los Angeles, weet niet of de plaats er toe doet).
Ik heb ondertussen wat andere verhalen gelezen over USPS en daarbij duurde het 3 tot 4 weken tot het pakketje er was. Ik heb vaker aankopen gedaan (uit Zuid-Korea, Japan en andere plaatsen in VS) en al die pakketjes waren precies na 8 dagen na het verzenden (shipping) bij mij. Voor zover ik weet zijn al mijn aankopen uit de VS met USPS verzonden (alleen tot nu toe zonder track & trace).
Ik wil niet ongeduldig overkomen, maar ik ben iemand die graag weet wanneer hij zijn producten kan verwachten.
Kan iemand deze vraag beantwoorden?
Alvast bedankt!
... Meer weergeven
Hallo,
Ik heb op 20 dec 2012 een object gekocht dat nogsteeds niet bezorgd is. Tracking_gegevens van USPS zijn niet meer bijgewerkt na 21 dec.2012.
Dit is de eerste keer dat ik mij zorgen maak over de levering...
Wat is uw advies in deze ??
Alvast bedankt,
Frank.
... Meer weergeven
Ik heb een danspakje gekocht op 10 januari voor mijn dochter. Ik kreeg mailtje dat ie verstuurd was en een trackingscode bij usps. Inmiddels blijft het vanaf 12 januari steken dat het gearriveerd in miami is. Heb de verkoper al gemaild en kan ook niks doen. Moet ik nu gewoon geduld hebben?? Of toch iets doen?? Bedankt alvast voor de antwoorden
... Meer weergeven
Ik probeer duidelijkheid te krijgen in het verzendtrace van mijn gekochte artikelen.Hoe gaat het in z`n werk.Via de lokatie van de verkoper naar,per schip naar Nederland.Wat is het aankomstpunt? en zijn de aankomsttijden te traceren?Zijn er aanspreekpunten?Is er iets mis gegaan bij het postbeleid?Is dat boven tafel te krijgen? di9xylandxx
... Meer weergeven
ik weet niet hoe je betaling moet doen via ing want ik heb geen paypal of mastercard of visa. heb alleen ing.
dus wat gebeurt er als je een product heb gekocht maar je kan geen betaling doen?
groetjes
... Meer weergeven
hi ik heb een bestelling gedaan in de usa . de bestelling was geblokkeerd , en moest mijn adres wijzigen in de usa voor de betaling , dan zou het als nog naar nederland gestuurd worden .
hebben ze het pakket naar een verkeerd adres verstuurd en kunnen het niet meer terug krijgen
wat te doen?
... Meer weergeven
hallo als ik om een tracing nr vraag an krijg ik als antwoord schoenen tussen nl en brumssum ik wil mijn paket volgen wat kan ik doen volgens mij begrijp de verkoper mij niet
... Meer weergeven
hallo als ik om een tracing nr vraag an krijg ik als antwoord schoenen tussen nl en brumssum ik wil mijn paket volgen wat kan ik doen
... Meer weergeven
Heb iets verkocht op ebay, en heb de betaling ontvangen via paypal. Maar tot mijn verbazing kan ik niet over het geld beschikken tot over 21 dagen. Kan ik dit bespoedigen?
... Meer weergeven