Als er een bedrag van $9.40 via PayPal betaald wordt stelt PayPal voor hiervoor €7,12 via de gekoppelde bankrekening af te schrijven. Door dit te veranderen in creditcard blijkt er €7,01 te worden afgeschreven. De wisselkoers die PayPal hanteert is in dit geval ongeveer 1,5% ongunstiger dan de wisselkoers van de creditcard. Bovendien kan er nu niet 56 dagen een terugboeking plaatsvinden maar zelfs 360 dagen. Win Win.
... Meer weergeven
na zoekwerk blijkt dat hij nog een oud emailadres van mij gebruikt. Blijkbaar kan hij er niets aan veranderen. het nieuwe, goede en al twee weken geleden bevestigde emailadres staat in mijn accounts van ebay én paypal goed vermeld. WAT IS NOU HET PROBLEEM ????????
... Meer weergeven
ik heb meerdere spullen uit engeland gekocht zonder invoerkosten tebetalen en vandaag kreeg ik een parket uit engeland en moest ff de invoer kosten betalen waar leg dat aan
... Meer weergeven
Wedding Gown 2 Hoop Petticoat Underskirt Crinoline Slip Objectnummer: 291088038294 Eindtijd: 30-jun-14 10:37:18 CEST Verkoper: jerry20070312 Geschil geopend: donderdag, 10 jul 2014 14:47:43 CEST krijg opeens een mail dat ik dit besteld heb ..maar niet heb betaald ...ik heb deze zeker weten wel betaald en ik heb hem zelfs al ontvangen dus ik snap waarom ik deze mail krijg ... groetjes a.meijer-dijkstra
... Meer weergeven
Na het bestellen en betalen van drie verschillende objecten van drie verschillende verkopers vanuit de Verenigd Koninkrijk ontvang ik steeds niets. Dit begreep ik niet aangezien ik wel dingen heb ontvangen uit bv China. Tot een keer toe heb ik een claim moeten indienden bij Paypal. Maar ondertussen denk ik niet dat het de probleem is van de verkoper zelf. Omdat het mij onverschijnlijk lijkt dat alle drie verkopers verkeerd bezig zijn. Maar dat zou natuurlijk gewoon kunnen. Moet ik alle verkopers uit de Vereinigd Koninkrijk weren? Heeft andere ook deze probleem? Wat kunnen wij hier aan doen? VrGr Kenneth
... Meer weergeven
Als er een bedrag van $817 via PayPal betaald wordt stelt PayPal voor hiervoor €620 via de gekoppelde bankrekening af te schrijven. Door dit te veranderen in creditcard blijkt er €610 te worden afgeschreven. De wisselkoers die PayPal hanteert is in dit geval ongeveer 1,6% ongunstiger dan de wisselkoers van de creditcard. Bovendien kan er nu niet 56 dagen een terugboeking plaatsvinden maar zelfs 360 dagen. Win Win.
... Meer weergeven
Onderdeel niet meer aanwezig nu vragen ze aan mij het banknummer door te geven om het geld terug te storten kan ik dat doen ??? Gr Hennie
... Meer weergeven
Ik krijg een betaalherinnering terwijl ik niets heb besteld. Ik heb het desbetreffende artikel wel bekeken. Hoe kan ik de vermeende bestelling verwijderen?
... Meer weergeven
We hebben alle advertenteis verwijderd en plots komen er rekeningen. Graag mijn account gratis maken of gewoon deleten. Ik kom er niet achter wat ik moet doen
... Meer weergeven
Wie heeft er ervaring met een verkoper op ebay die je extra betaald voor snelle levering en 3 weken later nog steeds niks heeft onvangen? Ik heb wel een tracking nummer gehad van dhl en dat nummer is niet bekend en de verkoper zegd dat dhl het niet update, zijn/haar gegevens zijn niet bekend bij dhl? Wie kan mij helpen?
... Meer weergeven
Ben pas nieuw en wil een object betalen via paypal, met mijn bankpas abn, als ik op paypal inlog wordt er nog eens gevraag om een creditcard nr in te vullen. Hoe kan ik nou iets betalen als ik geen creditcard heb? Heb al eerder op ebay gekocht met alleen mijn bankpas. Hoe kan ik dit nu verder netjes afhandelen? Je kan het niet cancelen als ik het zo lees. Mag wel beter geïnformeerd worden dat ze een creditcard erbij vragen, het staat nl nergens aangegeven, tenslotte wil je betalen maar het kan niet.
... Meer weergeven
ik krijg steeds bericht niet betaald maar ik heb met paypal betaald en ook een rekening gekregen van tectake2 waarop staad dat ze de betaling ontvangen hebben
... Meer weergeven
waarom kan ik niet betalen voor mijn bestelling via mijn kaart (Maestro) van ING Bank, de hele tijd klopt dat ik niet correct ingevuld uw kaartnummer??
... Meer weergeven
hallo ik heb 19-05-2014 een artikel gekocht tot nu toe nog steeds niets binnen gekregen kunnen jullie mij verder helpen om toch mijn gekochte artikel binnen te krijgen bij voor baat dank ed moria
... Meer weergeven
ik heb een melding van ebay dat ik nog 1 objecten moet betalen , maar ik heb deze objecten zelf opgehaald en betaald enige tijd geleden ,hoekrijg ik deze melding weg gr europoel
... Meer weergeven
Is het mogelijk om een artikel op een bepaalde datum af te laten leveren? Betreft massagetafel met matras van 10 cm hoog beige + rolkussens + draagtas en hocker
... Meer weergeven
ik heb een object gekocht voor het eerst op ebay duitsland,daarvoor heb ik een paypal rekening geopend, maar ik kan niet betalen want verkoper werkt met xpress.hoe nu verder?
... Meer weergeven
beste Ebay , Als ik mijn aankoop mij elkaar optel ,dan kom ik aan 331,60 pond . Kijk ik op wisselkoers dan is dit 416,00 euro ,maar ik betaal dus 431,00 via Paypal . weten jullie waar dit verschil aan ligt ? Alvast bedankt en graag tot horens ,Marian
... Meer weergeven
Goedemorgen, de afgelopen dagen heb ik van 3 kopers vernomen, dat zij een dubbel bedrag berekend kregen, dan dat zij gekocht hadden. Dit bedrag stond dan genoteerd op de site van Paypal. 2 personen hadden het niet overgemaakt via Paypal en gaan het nu op een andere manier betalen. de 3e persoon had wel het dubbelbedrag door Paypal laten overmaken en deze koper heb ik de helft via Paypal terugbetaald. Maar ik moet dan weer extra kosten betalen voor deze terugboeking. Wilt u eens nagaan of er een storing in het systeem zit. met vriendelijk groet, Marja Loves (walnoot20)
... Meer weergeven
Hallo Rauch lampe is niet betaald aan mij waarom mooet ik dan wel betalen,dit ben ik niet van plan. Heb aan Ebay gemeld dat het artikel niet aan mij betaald is Gr Jan Brakke .
... Meer weergeven