annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

paypall zijn oplichters net zoals de rabobank

Geachte heer, mevrouw, Reeds een week geleden is er een bedrag van Stuntwinkel.nl [ 85,45 ] naar mij terug gestort. Dit bedrag staat ook al reeds een week bij u geagendeerd als IN BEHANDELING. Heb reeds een paar keer geprobeerd te u te bellen maar dit lukt van geen kanten omdat u het zo druk heeft!!! Tijdens het bellen wordt de optie; in het nederlands toets 1 of in het engels etc. gegeven. In beide gevallen krijg ik een engelse dame als antwoord apparaat. Ook wordt er door u aangeboden om te mailen aar een mail adres is zeeeer moeilijk te vinden, waarschijnlijk zit u er niet om verlegen klanten fatsoenlijk te woord te staan. Verder deel ik u mede dat de rabobank vanwege manipulaties de meest corrupte bank is maar dit is niet goed , u bent nog veel erger. Ik wil nu weten wanneer ik mijn geld terug krijg. Verder deel ik u mede dat ik nadat ik mijn geld terug heb gekregen ik mijn rekening bij u opzeg. Verder denk ik er sterk over om u praktijken bekend te maken bij vara kassa consumenten programma. U mag van mij best profiteren van een dag of twee rente van mijn geld maatr ik wil het dan ook op tijd terug hebben. G.S. Wijkens.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Dit is een forum van ebayleden !

U bereikt hier geen Rabobank en Paypall(?) Stuntwinkel heeft m.i. ook niets met ebay.

Wat is uw vraag??

Een vraag stellen