annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. 27 augustus besteld!

Ik heb via china post een gecombineerde bestelling gedaan. 2 jassen en een blouse. eerst weken gewacht en toen gemaild. ze beweerden dat het pakje weer retour china was gegaan en dat ze het ditmaal met verzendkosten binnen 10 dagen zouden versturen. omdat ik tot 10 oktober de tijd heb om een geschil te openen, begin ik nu wel krap in mijn tijd te zitten. Maandag heb ik dus gevraagd om een trackingnummer en of het pakje inmiddels onderweg is. Indien dat niet het geval was wilde ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugvragen. Nu krijg ik geen enkele reactie meer uit China. Ik heb hier geen vertrouwen meer in. Het gaat om een bedrag van 79, 00 euro. Helaas is dit niet de enige bestelling. ik heb er nog 2 lopen bij deze verkoper

Ook voor 20 euro. Deze verkoper heeft geen telefoonnummer en reageert dus niet meer op mijn emails. Help a.u.b.!

 

Chantal

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Gewoon een claim indienen bij paypal dus....

Een vraag stellen