op 26-01-2014 14:38
Hallo, ik ben een transactie aangegaan met iemand uit Duitsland. Deze persoon bewered dat mijn adres gegevens niet juist zijn. Inplaats van het huisnummer 4 zou er de letter r staan. Ik heb mijn adres gegevens nagekeken, maar deze kloppen gewoon, dus met het nummer 4. Doordat de r op de adressering stond bij verzenden, is het pakket weer naar Duitsland teruggestuurd. Ik heb dus niets ontvangen, en heb wel betaald. Wat is hieraan te doen, want volgens mijn gegevens zijn mijn adres gegevens correct, echter dit beweerd de tegenpartij ook.
Mvg Lud van de Wiel.
Als u met PayPal betaald hebt en u wilt uw geld terug en hoeft het item niet meer, start dan "Een probleem oplossen" en kies voor niet ontvangen.
U wilt toch het item. Neem dan contact op met de verkoper of die opnieuw wil sturen en voor welk bedrag. Betaal dan eventueel opnieuw en maak zeker dat verkoper de juiste adressering heeft. Als u niet wil betalen kies dan de eerste optie.
Aan beweringen hebt u verder niets, sla die over.