annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

meerdere items

souroush1987
Community-lid

Ik heb dus meerdere items gekocht bij een verkoper alleen vraag ik nu een gecombineerde zending aan maar hij wilt me gewoon voor alles de normale verzendkosten laten betalen.

 

Mag/Kan hij dit doen ? want ik vind het niet kunnen want zo valt alles veel en veel duurder uit.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (10)

Antwoorden (10)

stephanthecollector
Community-lid

Dan heeft u waarschijnlijk ook grotere items gekocht, de 16 items die zijn trouwens onvindbaar in de biedgeschiedenis.

64 dollar verzendkosten is 46,82 in euro is inderdaad aan de hoge kant maar misschien verstuurd de verkoper wel aangetekend en die kosten zijn nu eenmaal hoger en het gaat om 16 items, de verkoper kiest dan warschijnlijk voor de veiligste weg om eventuele claims voor te zijn.

abeldoorn
Community-lid

maar als ik zoek op jouw gebruikersnaam en dan op 'gewonnen objecten' zie ike r echt maar 1 en geen 16

souroush1987
Community-lid

ik heb 16 items gekocht en nu zijn de verzendkosten $64 dat is wel wat anders dan 10 $ haha

stephanthecollector
Community-lid

ik kan ze ook niet vinden!

abeldoorn
Community-lid

ik zie geen meerdere aankopen

stephanthecollector
Community-lid

Ik heb het object even bekeken en de verzendkosten bedragen 2 dollar voor 1 horloge, heeft u er meerdere gekocht? die 2 dollar is niet veel wat verzendkosten betreft, 1 horloge kan waarschijnlijk nog in een envelop maar als u meerdere items heeft gekocht bij deze verkoper dan wordt het waarschijnlijk pakketpost en die is duurder, dus de verzendkosten voor b.v 5 gelijkwaardige items zoals het horloge, daar rekent de verkoper dan 10 dollar voor en dat is in mijn ogen redelijk, zeker als het om pakket post gaat.

stephanthecollector
Community-lid

als er niet in de advertentie tekst staat dat er gecombineerde verzending wordt aangeboden moet je er niet automatisch vanuit gaan dat de verkoper dit wel aanbied.

 

souroush1987
Community-lid

Objectnummer: 110645370290

 

ja maar de objecten liepen bijna af en ik dacht dat het vrij normaal was om een gecombineerde zending aan te vragen.

stephanthecollector
Community-lid

In antwoord op uw vraag of dit mag is het antwoord Ja, of het verstandig is van de verkoper? Nee.

U had dit kunnen voorkomen door voor het bieden om een gecombineerde verzending te vragen, de verkoper is dit namelijk in principe niet verplicht.

abeldoorn
Community-lid

wat heb je gekocht dan (objectno) want ik zie maar 1 aankoop van je, die rossignol bag.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos