annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

klacht ingediend

Ik heb een klacht ingdiend en er niets meer over vernomen. Is deze klacht bij u bekend? Item nummer 201181200772  Item is Antique vintage French wax dud & faux pearl 1920 datum  8 oktober 2014.

Un paid item case tegen mij geopend nadat ik binnen de tijd en dus op tijd dit item met PayPall E check betaald heb. De eerste E check die ik stuurde werd om mij onbekende reden gecancelled maar toe de seller mij dit meldde heb ik per dirct met een E check via PayPall opnieuw de betaling voldaan deze is niet geweigerd.

Hier na ontstond er een uitgebreidde e mail wisseling met de seller die geen oplossing op leverde omdat de seller ontkent dat ik de tweede betaling via een E check  betaald heb en nu voor de tweede keer betaald wil worden wat ik uiteraard niet wil doen.

Hierna opende de seller een un paid item case omdat ik niet betaald zou hebben en een tot niks leidende correspondentie volgde.

Zou u mij a.u.b. willem helpen met een appeal tae case?

De seller is: Linskapet,  Case opened 08 oct. 2014 01 :11 PM

 

Met vriendelijke groet

 

Tanja van der Horst 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

U moet de rekening ook via ebay betalen,daarna moet u inloggen bij paypal en ervoor zorgen,dat er geld op uw paypalrekening staat.

Hoe U de paypalrekening aanvult,maakt niet uit.

Kijk op paypal of het geld overgemaakt is aan de verkoper.

Staat er een betaald icoontje in"mijn ebay"?

 

Hier helpen geen medewerkers van ebay.Op dit forum is uw klacht niet bekend.

Een eCheck loopt vaak uit op een echec.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos