annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hoe krijg ik mijn geld terug???

diewalt1963
Community-lid

Ik heb een installatie gekocht en betaald maar niets ontvangen zie onderstaand. Ebay gemaild, niks, Wester union gemaild en gebeld, niks.

Wat nu kom er niet uit!!!!

 

Wie kan mij helpen!!!

 

The following item(s) are protected in this eBay transaction: KLWKSB059209475
Item Name: 2 Pioneer CDJ 1000 MK2 & DJM 500 Mixer & Case
 
Seller: James Tonge  
Item Price: € 600,00
 
Payment Method: Western Union
Shipping Method: FedEx
 
Wacht nu al te lang en verkoper reageert niet!!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

mrxcuci_nl
Community-lid

Western Union geeft het antwoordt zelf al: http://www.westernunion.nl/WUCOMWEB/staticMid.do?method=load&pagename=fraudIndex

Neem dan ook contact met ze op. 0800 022 8781, bereikbaar van 8 tot 23 uur. Ebay staat hier buiten lijkt mij.

@Kopersbescherming. Jij lijkt me een onbetrouwbare kerel als je positieve feedback moet kopen!

-- Bewerkt door mrxcuci_nl om 20 Oct 2010 13:42 CEST
kopersbescherming
Community-lid

U bent opgelicht en belazerd.

U bent ook uw geld kwijt en ziet dat niet meer terug.

 

Betalingen via Western Union zijn slechts bedoeld voor mensen die elkaar goed kennen, familie en dergelijke.

 

Alleen met PayPal via een creditcard geniet u kopersbescherming.

 

Er is verder niets dat u kan doen.

 

stephanthecollector
Community-lid

die reactie naar KB is nogal overdreven lijkt mij, KB heeft dit gekocht!!! en betaald!!! omdat leden met een score lager dan 10 hier anders per dag maar maximaal 10 berichten kan plaatsen hier (daar bedoel ik alle prikborden mee en niet alleen het AC). Is dit goed? misschien niet maar dat heeft alles te maken met de nieuwe regels van ebay.

Wat de afhandeling betreft inzake de waarschijnlijke oplichting, ebay heeft misschien niets te maken met de financiële afhandeling maar kan in ieder geval het desbetreffende lid schorsen of helemaal verwijderen.

Lost dit iets op? waarschijnlijk niet want deze (waarchijnlijke oplichter) maakt zo een nieuw account aan.

helaas heb je alleen kopersbescherming als je betaald met PP, helaas voor de vraagsteller een dure les.

-- Bewerkt door metrijst om 20 Oct 2010 15:08 CEST
stephanthecollector
Community-lid

en weer is het stil bij Ebay!!

Een vraag stellen