annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

creditcard

sophiaasboutiek
Community-lid

kan iemand mij helpen ik heb iets gekocht snap niet hoeveel geld ik moet overmaken en kan alleen met een creditkaart betalen , maar die heb ik niet en nu ? het bedrag is us $  4,97  en verwerking us $ 3,43

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

abeldoorn
Community-lid

waarom koop je iets waarbij je met een creditcard moet betalen als je geen creditcard hebt?

kopersbescherming
Community-lid

Als je voor USD betaling PayPal gebruikt via een bankrekening betaal je 2% meer dan als je PayPal via een creditcard gebruikt.

Verander in dat laatste geval wel de optie voor omrekenen in aanbieden in originele valuta en laat PayPal de omrekening niet zelf doen.

Alles in USD kan alleen betaald worden via paypal en/of creditcard, deze items zijn via ebay.com aangeboden waar bank overschrijving niet meer toegestaan is.

Als je geen creditcard hebt zal je het met paypal moeten doen waar je vervolgens je bank aan moet koppelen, hier hun site: http://www.paypal.com/

Mail dan wel even de verkoper om geduld te hebben want dit kan enkele dagen in beslag nemen.
En anders zal je moet vragen of de verkoper de transactie wilt annuleren.

xlebang
Community-lid

Ja ik had hetzelfde

 

Kan iemand me uitleggen hoe ik kan betalen met mijn bank ipv creditcard? Als ik probeer te betalen krijg ik alleen de optie via creditcard, terwijl op die users' profiel bij 'betalingsmogelijkheden' PayPal staat (visa/mastercard/americanexpress/bank/etc), dus zo weet ik van tevoren ook niet of ik iets wel of niet kan betalen, als er staat dat ik wel met bank kan betalen maar dit achteraf niet mogelijk blijkt. Of zie ik nu iets over het hoofd?

 

Bij voorbaat dank.

Een vraag stellen