annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat moet je doen als het terugsturen meer kost dan het object zelf.

Ik heb een Shiva Lingam gekocht. Er is echter nogal wat mis met dat ding. Slechte afwerking, een gapende opening tussen Lingam en Yoni en ga zo maar door. De kosten bedroegen € 19,00 en de verzending € 7,00. De verzending heb ik iets goedkoper gekregen en ik weet eigenlijk niet meer goed waarom. Bij het uitpakken zag ik direct allerlei terkortkomingen en die heb ik dan ook direct gemeld aan de verkoper. Die besloot een nieuwe Shiva Lingam voor me te zoeken maar dat lukte niet. Toen de communicatie tussen ons beiden verslechterde heb ik op een gegeven moment gezegd dat ik mijn geld terugwilde en van het object afwilde. Toen werd hij ook boos en gaf hij aan dat ik het object terug moest sturen en dat ik mijn ged terug zou krijgen. Hijwilde ook niet meer blijven zoeken. Nu blijkt dat het terugsturen van Nederland naar India in alle gevallen stukken duurder is dan het object zef. Wat nu gedaan?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Dan moet je het niet terugsturen, lijkt me duidelijk.

Als u om wat voor reden dan ook uw geld terug wil kunt u als u met PayPal hebt betaald de creditcard chargeback of de bankrekening incasso terugboeken.

Reken dan wel op een doorhaling van uw account door eBay/PayPal.

Een vraag stellen