op 26-01-2014 12:24
Ik heb 4 maanden geleden schoenen besteld. De verkoper zei dat ie het netjes had opgestuurd. Maar uiteindelijk bleek er iets mis te zijn met het adres. Hij zei dat de schoenen terug zijn gestuurd. Maar hij hield 3 maanden vol dat de schoenen nog steeds niet binnen zijn. Hij hield me aan het lijntje tot nu want nu reageert hij op geen enkele email van mij. Ik heb geen idee wat ik moet doen want ik kan ook geen geschil openen omdat het daar te laat voor is. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
( verkoper blue-thirteen )
U moet een volgende keer binnen 45 dagen de eBay procedure 'Een probleem oplossen' starten, ongeacht wat de verkoper te melden heeft. Als u via PayPal met een creditcard hebt betaald kunt u daar nog tot 6/12 maanden na betaling terecht voor een beroep op de aankoopverzekering. In alle andere gevallen kunt u slechts een poging doen uw geld terug te halen bij de verkoper zelf, mits u het adres weet.