annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wachttijd

allyrria1975
Community-lid

Hoi,

 


weet iemand hoelang het duurt voordat een pakketje vanuit Engeland aankomt in Nederland?


Ik wacht nu al 3 weken.. is dit normaal?Het is de eerste keer dat ik wat via E-bay gekocht heb,dus ben er nog niet helemaal bekend mee.


Alles is netjes betaald 🙂

 


Groetjes Moon

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

kopersbescherming
Community-lid

Uit Engeland is het onbekend, de ene keer snel, de andere keer heel langzaam en ook wel eens helemaal nooit.

De postzegel is er uitgevonden maar voor een goede service...

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

anjab7302
Community-lid

Ik heb 2x iets gekocht in Engeland,maar,de objecten zijn helaas nooit aangekomen.

De laatste keer,dat ik iets in Engeland gekocht heb(2006),heb ik contact gezocht met de verkoper,en die stuurde me nog een zelfde object op,met een extra aardigheidje erbij,vanwege het ongemak,maar,helaas, ook dat is nooit aangekmen.

De postservice is de weg tussen Engeland en Nederland zeker kwijtgeraakt.

Overigens heeft mijn betaling er 3 weken over gedaan,om aan te komen ( ik moest het opsturen in een kaart-met-envelop,omdat ik geen goede betalingsgevens had van de verkoper en geen paypal),maar, het is wel aangekomen.

En de verkoper maar geduldig wachten.Gelukkig deed hij niet moeilijk. Vond het ook wel sneu voor hem.

Maar ja, als je je betaling opgestuurd hebt naar Engeland en je object komt nooit aan, weet ik niet,wat voor feedback je kan geven,je kan toch geen feedback geven over een object,wat je niet krijgt?

Voor de goede service werkt Royal Mail in Nederland samen met SelektMail. En dat is een tombola.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos