op 14-07-2013 17:28
Nu heb ik toevallig alle biedingen gewonnen. Er stond wel bij dat de kosten naar het buitenland hoger zijn. Het totaal van mijn aankoop ligt ronde de 10 euro. De verzendkosten zijn 50 GBP, dat vind ik wel erg veel! Netjes gevraagd of ik de aankoop kan annuleren, Bij 2 auto'tjes staat nl verzendkosten 30 GBP! Daar schrok ik van. Voor einde biedingen heb ik geprobeerd dat aan de verkoper uit te leggen. Diegene is natuurlijk niet blij met mijn annulering, Indien ik vooraf had geweten dat het totaal aan verzendkosten meer dan 50 pond zou worden, dan had ik hierop NIET geboden.
Er was nagenoeg geen concurrentie, want mijn bod van o,99 euro cent is niet overboden. Dus de verkoper had de objecten eigenlijk niet verkocht aan een ander. Hij hoeft hier danook niet mee in zijn maag te zitten. Ik vind het jammer dat de verkoper geen begrip voor mij op kan brengen.
Sorry, dat dit probleem ontstaan is, mede doordat ik de engelse taal niet goed begrijp. Ik zal danook na vandaag Ebay uk niet meer bezoeken.
Kan u mij hierin bijstaan, om eea aan de verkoper uit te leggen!
Bijvoorbaat vriendelijk dank, voor uw reaktie en aktie.
Met vriendelijke groet,
Eekels Anna M bij u bekend als puckenpino
Voor vragen direct aan ebay gericht dient u de hulppagina rechtsboven in de hoek van elke pagina te gebruiken.