annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkoper reageert niet

edu19650
Community-lid

Ik heb op 22 mei een veiling gewonnen. De verkoper wil geen paypal accepteren meer alleen overschrijving.

Op mijn verzoek om zijn IBAN en BIC aan mij door te geven krijg ik geen reactie.

Ik wil het object graag hebben maar ik weet niet hoe ik verder in contact kan komen met de verkoper.

Heeft iemand een antwoord?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Weet je zeker dat de verkoper in het buitenland wel naar Nederland wil verzenden? In bepaalde landen zoals Frankrijk en Engeland hebben ze vaak nog nooit van IBAN en BIC gehoord. Men werkt daar nog met cheques. Die kun je trouwens met internetbankieren laten aanmaken. Kost ongeveer 15 euro.

Als je de bankgegevens van je verkoper wel hebt, kun je ook zelf de IBAN en BIC uitrekenen op http://www.ibanrechner.de

Lees dus altijd grondig de aanbieding inclusief geaccepteerde betaalmethodes. Voor verkopers is het balen als ze een verkoop hierdoor niet kunnen afronden.

-- Bewerkt door auxfinesherbes op 28 May 2011 1:23 CEST
royrostano84
Community-lid

ik heb laatst voor het eerst iets gekocht op ebay,waarbij ik een iban en bic nummer moest invoeren!ben bang dat het fout is gegaan!hoelang duurt het voordat het geld is overgemaakt?

 

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos