annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verkeerd verzonden

Goedemiddag,

Ik heb op 15 maart een pakketje besteld in amerika ter waarde van ongeveer €80,- echter heb ik vandaag(11-4) de verkoper gemaild en deze antwoorde met het volgende:

"Hello: I was returned to me yesterday by the post office. It was marked by your country as "incorrect or incomplete address." I will be happy to resend the item, but I will need a complete address and will need re-shipping postal fees. If you decide not to reship, I will refund your auction price. Let me know what you want to do. Thanks! Bob"

Nou bepaal ik uit dit bericht dat ik 2 keuze's heb

1. Ik betaal nog een keer verzendkosten van ong. €26,- en ik stuur nieuwe adres gegevens.

2. Ik krijg mijn geld terug en heb het product niet in handen.

Maar de fout dit gemaakt is is dat het adres fout is nou heb ik wel vaker gehad dat er geen huisnummer op staat maar dat is nooit een probleem geweest, dus ik heb de verkoper gemaild of deze het adres dat hij erop gezet heeft kan doorsturen om te kijken wat er mis is. Echter ben ik niet van plan om nog een keer verzendkosten te sturen door een fout van hem (de verkoper moet het adres gewoon controleren.)

Wat kan ik nou doen?

Brian van der Horst

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Als het adres niet compleet is (dus geen huisnummer) hoe kan dat dan de fout van de verkoper zijn?

Het is uw verantwoording dat de gegevens juist zijn en niet die van de verkoper!

Dus wilt u het object dan gewoon de verzendkosten nogmaals betalen en dan er wel voor zorgen dat uw gegevens juist zijn!

Een vraag stellen