op 24-08-2012 12:34
Beb tas in Amerika gekocht, op 10/08/12 betaald. Ebay stuurde mij op 13/08/12 een ipdate mbt bestelling mét trackingnummer van USPS. Dat nummer geeft aan dat het pakje op 13/08/12 is geaccepteerd op het postkantoor en dat 'electronic shippingh info is received' op die dag. Vandaar is niet bekend of het pakje is verstuurd en of het in Nedrland is aangekomen. Volgens TNT geven de eerste 2 letters van het trachingnummer aan dat USPS zélf ook de bezorging in Nederland regelt. "Soms gebeurt dat' werd mij verteld. Nog nooit van gehoord. Men kan in ieder geval helemaal niets met het trackingnummer wat ik via Ebay heb gekregen. Verkoper is op mijn verzoek naar het postkantoor gegaan en daar heeft zij vernomen dat 'that it's just a mistake of the trackingnumber which happen for international purchases' en verder dat ik maar rustig af moet wachten omdat het echt wel verstuurd is. Ik kan dat dus nu nergens controleren/volgen. Na nog een mailtjer van mijn kant zegt de verkoper dat het niet een trackingnummer is van USPS (niet waar, want ik kan het op hun site wel invullen), maar van Ebay omdat zij het via Ebay heeft verstuurd. Het wordt steeds waziger, volgt u het nog?
Wordt dit herkend? Klopt het dat USPS zelf soms bezorgd in Nederland? En zo niet, wie bel ik dan? TNT kan niets voor me doen!
als je postnl klantenservice belt kunnen ze je vertellen wat het nederlandse nummer is geworden als je hen het usa nummer geeft.
Vaak wordt het pakket verder niet gevolgd,tot het bij de douane arriveert.Het Usps trackingnummer verandert na het passeren van de douane in een Post.nl nummer,ivm de bezorging door Post.nl.
Ik heb nog nooit meegemaakt,dat het door een ander bedrijf werd
bezorgd.(Pakjes uit de USA)