op 05-03-2018 11:17
Ik ben sinds 2003 een actieve ebay koper en nooit een probleem gehad, echter sinds Pitney Bowes op de markt is verschenen gaat het mis.
Hieronder vind je de track and trace informatie en het pakketje is nog steeds niet gearriveerd. Mijn adres gegevens zijn al 15 jaar hetzelfde, echter Pitney Bowes maakt er een puinhoop van.
----------------------------------------------------------------------------------------------
eBAY SHIPPING INFORMATIE
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hier de reactie van eBay op mijn laatste verzoek tot terugbetaling.
Thank you for your reply. The item was re-shipped on February 16th, 2018. Today is the 9th day. I've checked with our third-party shipping partners, but there are no further updates on the tracking status of the second shipment. Don't worry though, this is typical. Because the second shipment is coordinated outside of the original transaction on eBay, updates aren't automatically relayed to us through our system. We ask that you please allow up to 30 days from the above-noted reshipment date for your order to be delivered, as I am confident you'll receive the parcel within this time frame.
Have a wonderful rest of your day, and thanks for choosing eBay!
Brandon S.
Global Shipping Specialist
Ja, tik maar eens GSP of Global shupping program in hier rechtboiven bij community en je ziet dat je niet de enige bent.
kijk uit met kopen bij verkopers die daaraan meedoen
Maar, je hebt iets gekocht bij een verkoper en het niet ontvangen !
Dus neem kontakt op met de verkoper (niet ontvangen) en dien anders een claim in