annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

onduidelijke over een komst met verkoper of ik mijn spullen wel krijg

mark_roelofsen
Community-lid

ik zou graag willen weten wat ik kan doen beste ebay ik heb een produckt gewonnen op de veiling bij prijskillers 001 maar er zitten wat haken en ogen aan en vertrouwde het niet zo meer omdat hij als ik een vraag had over de prijs van het produckt hij tot 2 keer toe een hele ander antwoord gaf bv wil jii de plastic hoesjes wel hebben dhudhu ja naruurlijk daar heb ik toch voor betaald of niet beste ebay? maar omdat het dan goedkoper met de verzendkosten zou worden nou ik heb het uitgerekend dus echt niet he en moet 51euro bij betalen nou daar had ik niet om gevraagd  omdat alles in het engels stond beschreven en ik gewoon in het roes en heb op dit product geboden185euro en had gehoopt dat het daar bij zou blijven maar ik wil alle problemen voorkomen ener van af zien omde simpele reden dat ik al een paar keer met hem contackt heb lopen zoeken en hij gewoon niet reageerd op mijn vragen en endat komt er bij mij op neer dat ik dadelijk naar mijn geld en spullen kan fluiten als ik niet op pas en reageer ik had beter op iemand kunnen reageren in ndrland ik wil niet graag opgelicht worden en met beschadigde cd .tjes komen te zitten of helemaal niks heb ik hem ook gevraagd of de schijfjes niet beschadigd waren  ebay  om dat de hoesjes er niet omheen zaten en kreeg daar helemaal geen antwoord op is wel iets klein szou je denken maar het is een hoop geld voor mij ? ik nou mijn best gedaan om het uit te leggen beste ebay mijn exuses 

Hele onderwerp weergeven
2bid-is2payforit2
Community-lid

Als u het over de CD's heeft die komen uit Japan, dus naar een prijs voor Amerika zoeken helpt niet. Er staat bij dat de locatie Japan is. Ik zou hem nogmaals een mailtje sturen via ebay.   Als u via paypal betaald heeft dan kunt u altijd een "dispute" indienen als u het met een bepaalde tijd niet ontvangen heeft. Laat u het niet te lang gaan, want met Paypal heeft 45 dagen om een dispute te beginnen.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos