niet ontvangen wat er is gekocht
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 12-11-2010 22:09
wat te doen als het gekochte niet wordt ontvangen, ik heb dit al meerdere keren meegemaakt dat kopers mij mailen dat het object niet is ontvangen( ik stort dan de betaling terug, dit zijn bankoverschrijvingen), kan ik dit in de aanbieding aangeven dat ik hiervoor niet aansprakelijk ben?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
helaas, als verkoper be je verantwoordelijk voor het feit dat de spullen bij de koper aankomen. Daarnaast ben jij degene die de deal met de tnt aangaat dat zij je spullen bezorgen. Natuurlijk zijn er veel oneerlijke kopers die beweren niets te hebben ontvangen (vandaag had ik er nog 1 uit engeland, waarbij track-trace + handtekening aangaven dat deze al een week geleden waren ontvangen, en dan hoor je ineens niks meer van die koper). Je kan het ondervangen door alles aangetekend op te sturen, maar dat kost je een hoop geld (hoewel als je gulden zelgels plakt je dat weer de helft scheelt). Het is jouw woord tegen dat van een koper en die krijgt bij ebay altijd het voordeel van de twijfel tenzij je een track-trace kan overleggen. die keuze is dus aan jou.