annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

betaald maar geen artikel gekregen

vdboomen123
Community-lid

Hallo ik van Ebay een vraag gekregen omtrent een conflict met een verkoper.

Heb duidelijk uit de doeken gedaan wat er gebeurt is maar helaas nog geen antwoord gekregen van hoe het nu verder gaat.

Ik heb een betaling gedaan maar niets ontvangen de verkoper weigerd het artikel te versturen en neemt ook geen contact op.

 

Je krijgt allerlij regels van wat je wel en wat je neit mag als je op iets bied het is nu wel zo dat als je geld gestort hebt en niets ontvangt ben je het blijkbaar kwijt. Blijkbaar geld het reglement alleen maar voor de koper.

 

Ik ben ter goeder trouw en hoop nog steeds op een antwoord van Ebay hoe dat ik of mijn geld terug krijg of dat het artikel alsnog naar mij afgestuurd word.

-- Bewerkt door vdboomen123 op 19 Oct 2011 11:48 CEST
Hele onderwerp weergeven
vdboomen123
Community-lid

Hallo, bedankt voor jullie advies !!

 

Heb al een geschil brief gestuurd daarop van Ebay antwoord gekregen met een vraag.

Op deze vraag anwoord gegeven maar vervolgens is het stil.

 

Een Caim indienen heb ik nog niet gedaan zal dit gaan onderzoeken hoe ik dit moet gaan doen.

 

Ik ben nu wel door schade en schande wijzer geworden dat je als koper op Ebay erg voorzichtig moet zijn met wie je zaken doet ook al staat de verkoper als goed te boek. Het is dus niet alleen met Marktplaats aan de hand ook Ebay valt hier aan ten prooi.

Het is alleen jammer dat nu blijkt dat ook zij dan niets meer voor je kunnen betekenen.

Een ding is wel ....les geleerd  en niet meer via Ebay iets kopen.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos