annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

bestelling niet ontvangen, wel betaald

marjodegr
Community-lid

Ik heb op 8 februari 100 kettingen besteld bij een verkoper. Aangezien ik niets ontving heb ik contact opgenomen met de verkoper, en na een aantal mails heen en weer als het resultaat dat hij op 8 april toe zei de kettingen gratis opnieuw aan mij zou sturen. inmiddels zijn we twee maanden verder en ik mailde hem opnieuw. dit kon niet omdat de aanbieding verlopen is. de aankoop staat ook niet meer in mijn feddbacklijst, ik kan dus op geen enkele manier contact met hem opnemen. Ik probeerde het via de gewone contacten via Ebat, maar aangezien ik geen geldig nummer kan invullen lukt dat ook niet.

Wat kan ik nog doen om alsnog mijn kettingen te krijgen?

Kijk gerust in mijn inbox van mijn mail, daar staat de hele discussie tussen mij en die verkoper in.

 

Vriendelijke groet, Marjo de Groot (marjodegr)

Hele onderwerp weergeven
stephanthecollector
Community-lid

helaas kunt u niets doen u had binnen 45 dagen een geschil/claim moeten openen dan had u nog kans gemaakt iets van uw geld terug te zien.

 

Ik snap ook niet waarom u zolang heeft gewacht aangezien u aangeeft het op 8 feb te hebben besteld we zijn inmiddels 4 maand verder!

 

De verkoper heeft u blijkbaar met succes aan het lijntje gehouden, het geven van FB kan ook niet meer dat moet namelijk binnen 60 dagen, kortom u moet helaas uw verlies nemen en er lering uit trekken.

 

In uw inbox kunnen we overigens niet kijken die is privé

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos