annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Via Paypal of via bankoverschrijving betalen?

italee08hotmailcom
Community-lid

Goedendag,

 

Ik wilde graag infomeren of ik met een betrouwbare verkoper te maken heb. Het betreft de verkoper met objectnummer: 120903165651. Op 30 april jl. heb ik een Beste Voorstel gedaan op een Swarovski Iphone 64GB. De verkoper is hiermee uiteindelijk akkoord gegaan, maar dan zou ik wel een Iphone van 32GB krijgen. Hiermee ben ik akkoord gegaan. Maar omdat ik op dat moment niet over een Paypal-account beschik (in de advertentie staat dat er alleen met Paypal betaald kan worden), heb ik de verkoper gevraagd of ik het geld kon overmaken.

 

Vandaag heb ik het bericht ontvangen dat zijn bedrijf morgen een nieuw rekeningnummer krijgt. Zo niet, dan zal de verkoper mij zijn bankgegevens toemailen. Ik heb de verkoper toen bericht dat ik inmiddels een Paypal-account heb geopend. Al gauw kreeg ik het volgende toegemaild: "Hi, ok, but actually we'd really prefer bank transfer for the £1100 price as paypal take substantial fees".

 

Graag uw reactie. Bij voorbaat dank.

Hele onderwerp weergeven

Denk er aan dat het ** mogelijk ** is dat het account gehackt kan zijn.  Oftewel, dat de oorspronkelijke eigenaar die het account al 10 jaar heeft, hier niets van af weet.

 

Iedereen moet eigenlijk zijn wachtwoord regelmatig veranderen en een moeilijk te raden wachtwoord gebruiken.

 

Een nieuw ebay account aanmaken als je oneerlijke bedoelingen hebt is tegenwoordig erg moeilijk.  Probeer het maar eens.

 

Daarom is het veel aantrekkelijker om een bestaand account te proberen te hacken met een wachtwoorden lijst aanval.

 

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos