annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzending vanuit UK? & wat als het kwijt is?

kloet.marije
Community-lid

Hoi allemaal,

 

21 mei 2012 heb ik een t-shirt gekocht van een goed aangeschreven staande verkoper. Ik had direct betaald met PayPal. Twee dagen later stond het object als 'verzonden' gemarkeerd en sindsdien bivakkeer ik rondom mijn brievenbus, in blijde afwachting van mijn t-shirt.

 

Nu is mijn vraag: hoe lang duurt verzending vanuit Engeland/GB ongeveer voor (waarschijnlijk) niet-pakketpost? Ik wil de verkoper niet al een berichtje sturen, want het is nu nog maar een week geleden dat het object is opgestuurd en ik wil niet ongeduldig lijken. (Al ben ik dat wel een beetje... normaal gezien krijg ik post uit het buitenland 2-4 dagen na verzending in de brievenbus, en nu ben ik dus bang dat mijn shirt is kwijtgeraakt in de post.)

 

Ik denk dat ik sowieso tot 2 weken na de waarschijnlijke verzenddatum wacht met het sturen van een berichtje (mocht het shirt niet binnenkomen), maar ik vraag me wel af wat eigenlijk de precieze procedure is wanneer je een object niet ontvangt.

Moet je eerst een bericht sturen naar de verkoper of moet je direct een geschil openen via paypal? En op wiens bordje komt het wanneer de verkoper het echt heeft opgestuurd, maar ik echt niets heb ontvangen?

 

Groetjes

Hele onderwerp weergeven
abeldoorn
Community-lid

graag gedaan,koop zelf met grote regelmaat in de uk. De ene keer is het er al binnen een week, de andere x 3 weken (bj de zelfde verkoper die het altijd binnen 24hr verstuurd). Je kan er geen pijl op trekken helaas..

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos