annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Veel meer verzendkosten betaald, dan wat ervoor is gebruikt !

Hallo,

Ik heb iets uit Duitsland gekocht, daar stond een bedrag voor verzendkosten bij, vond het erg veel , maar ik kon het nergens anders kopen. (heb nu wel iets gevonden, maar dat zul je altijd zien ..)
Omdat het vrij lang duurt heb ik vanmorgen twee mailtjes, 1 van de verkoper en 1 van ebay.eu gekregen, dat het pakketje nu verzonden is.
De tweede mail echter bevatte ook informatie over de verzendkosten, ipv 16,90 euro, lees ik 5,45 voor verzendkosten, uitgezonderd verpakkingskosten.
Maar het komt in een grote envelop, hoe duur kan die dan wel niet zijn.......
Ik ben dus genept..., ik wil eerst wachten tot ik het pakketje heb, en dan m,n teveel betaalde geld terug.
Trouwens ik heb wel vaker eens m,n bedenkingen over verzendkosten uit het buitenland, dan staat er een ander bedrag op het pakje bv.
Hoe pakken jullie dit aan

Hele onderwerp weergeven

Er is nog geen pakje of iets wat er op lijkt gearriveerd.
Ik moet er nog drie van gekochte Ebay dingen krijgen.

Eerst doet paypal er al een week over,heeft een verkoper problemen, dan staakt de post, de pakketpost van tnt kan mijn pakketten op moment niet traceren,ook al is er aangetekend verstuurd, en usps blijft in de USA steken.
Ik kan er niets wijzer van worden op dit moment.
Als ik iets van wat ik zoek ook in de winkel kan kopen doe ik dat geloof ik voortaan maar.
Want twee weken en langer wachten vind ik niet echt leuk meer......
Dus nog geen vervolg

Een vraag stellen