annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Retouren

Ik heb ongeveer 2 weken geleden een jas gekocht die best prijzig is. In zijn beschrijving staat dat hij 30 dagen lang retouren aanneemt maar in PB liet hij weten dit niet te willen doen en of ik daar akkoord mee ging en ik ging akkoord. Nu heb ik de jas al een tijdje binnen maar ik vind hem niet goed en vroeg of ik hem alsnog terug kon sturen. Hij vind dit goed.

 

Maar hoe weet ik nu zeker dat als ik mijn jas terugstuur naar hem ik ook zeker weten mijn geld krijg ?. Want als ik bij Purchase history de return this item aan klik krijg ik dit bericht te zien:

 

We kunnen je aanvraag om dit object te retourneren niet verwerken, omdat het object niet is gekocht op ebay.com. Neem rechtstreeks contact met de verkoper op om dit object te retourneren of te bepalen of je in aanmerking komt voor de Geld-terug-garantie van eBay.

 

Terwijl ik dit bericht gewoon via ebay heb gekocht ?

 

Hoe kan ik nu het beste mijn item retour zenden want hij zegt dat hij het betaald zodra ik mijn item verstuurd heb, wel gewoon met track and trace.

 

Alvast bedankt.

Hele onderwerp weergeven

Die laatste zin is het belangrijkste. Verkoper zegt dat hij geld terugstort als hij de jas retour krijgt

(tussen haakjes: heeft de verkoper negatieve feedbacks? Zo niet, dan lijkt hij betrouiwbaar)

 

Dus terugsturen;  met pakket heeft u al track en trace.

Om heel zekerv te zijn kunt u het pakket ook nog aanngetekend met bericht van ontvangst versturen (is wel weer wat extra)

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos