Pakket kwijt
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 15-10-2017 20:58
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
Voordat men al deze negatieve berichten leest en daardoor niets meer durft te laten versturen door Pitney Bowes:
U moet zich wel realiseren dat deze firma heel veel pakketten afhandelt en u meestal alleen de negatieve berichten leest.
ikzelf heb 18 juli jongstleden een pakket laten versturen van 13 kg middels deze firma. Het pakket is van de oostkust van Amerika naar de westkust, toen naar Engeland en van Engeland naar Pitney Bowes Weesp Nederland.
Krijg zojuist bericht dat PostNL onderweg is om het pakket af te leveren.
Dit alles geheel verzorgt incl afhandeling douane voor 47 $ Dit doet geen enkel Parcel bedrijf hen na, wat mij betreft niets dan lof👍
Ik ben van mening dat Pitney Bowes de pakketten enkel te snel aanmeld bij PostNL, welke u direkt een bezorgdatum mailt, terwijl het pakket nog niet eens in Nederland is. Enige dagen wachten en het komt goed
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
Dus vandaag dinsdag nog steeds dezelfde melding.
Dus ik ga kijken op eBay waar mijn pakje is en het is nog in kentucky Engeland. Dus wat blijkt is dat Pitney te vroeg bij postnl mijn pakje aanmelden.
Dus nog even wachten
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
[Dit alles geheel verzorgt incl afhandeling douane voor 47 $ ]
Dit is afhankelijk van de waarde van de inhoud van je pakje of als dit alleen de verzend kosten zijn moet het een heel groot pakket geweest zijn anders is het erg duur.
Elke andere vervoerder berekend tussen de 12 en 17 € voor de douane formaliteiten en is stukken sneller.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken