annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket kwijt

Ik heb een artikel besteld uit Engeland, dit is verzonden via het ebay verzendsysteem. Het pakket is aangekomen in Nederland ( zou in Weesp zijn, bij Pitney Bowes) en is aangemeld bij PostNL maar is daar dus nooit aangekomen. Ik heb gezocht naar telefoonnummers van dat Pitney Bowes in Weesp maar die niet gevonden.... PostNL kan niets doen (pallet daar nooit geweest) wie heeft dit probleem ook? En wat nu?
Hele onderwerp weergeven

Voordat men al deze negatieve berichten leest en daardoor niets meer durft te laten versturen door Pitney Bowes:

 

U moet zich wel realiseren dat deze firma heel veel pakketten afhandelt en u meestal alleen de negatieve berichten leest.

ikzelf heb 18 juli jongstleden een pakket laten versturen van 13 kg middels deze firma. Het pakket is van de oostkust van Amerika naar de westkust, toen naar Engeland en van Engeland naar Pitney Bowes Weesp Nederland.

Krijg zojuist bericht dat PostNL onderweg is om het pakket af te leveren.

Dit alles geheel verzorgt incl afhandeling douane voor 47 $ Dit doet geen enkel Parcel bedrijf hen na, wat mij betreft niets dan lof👍

Ik ben van mening dat Pitney Bowes de pakketten enkel te snel aanmeld bij PostNL, welke u direkt een bezorgdatum mailt, terwijl het pakket nog niet eens in Nederland is. Enige dagen wachten en het komt goed

Een vraag stellen