annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hallo. Ik heb een aankoop niet ontvangen en het trackingnummer van jullie Global verzendings systeem

hallo. Ik heb een object niet ontvangen (143101806692) dat via jullie Global systeem is verzonden. Het trackingnr. blijft steken bij Trackinggegevens opgegeven. Ik heb de verzender gevraagd na te gaan hoe dit zit, maar zij verwijst mij naar jullie, daar zij het Global systeem heeft gebruikt. Ik had het object 6 februari moeten ontvangen. Ik heb een Paypal-dispuut geopend. De verzendster eist dat ik dit intrek omdat zij geen verantwoordelijkheid heeft over wat er gebeurd nadat het object van een trackingnr is voorzien.

 

Graag uw hulp.

 

mvg, 

 

Betty Kuyper

Hele onderwerp weergeven

Dit is een site waar leden van Ebay andere leden bijstaan en proberen te helpen.

U bereikt hier geen Ebay medewerkers.

"jullie Global system"is dus misplaatst.

trowens het GSP wordt gebruikt in de USA en UK (en niet in Nederland)

Als u GSP program intikt hier rechts bij de community dan ziet u de vele problemen die het veroorzaakt.

Ik zeg daarom meestal koop niet bij verkopers die dit via GSP verzenden.

U heeft een geschil geopend en dat is correct , de verkoper heeft u ietsverkocht maar dat is niet aangekomen. Zij kan zich niet verschuilen achter GSP. Ik zou het dus zeker niet intrekken. Of u gelijk krijgt van paypal is een tweede.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos