2 x verzendkosten gerekend maar in 1 pakket ontvangen !!!
Opties
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 10-12-2017 12:47
Hallo allemaal,
Ik heb apart van elkaar 2 artikelen besteld, er zat alleen1 dag tussen de bestelling. Echter zijn de artikelen wel in 1 pakket verstuurd en heb ik het in goede gezondheid ontvangen. Wat ik eigenlijk niet helemaal eerlijk vind is dat er wel 2 x verzendkosten verekend blijven!! Zou er een mogelijkheid zijn om 1 x de verzendkosten terug te vragen (rond de 30,-), en bij wie moet ik daar voor zijn.. Het was voor mij de eerste keer dat ik via eBay wat gekocht heb.
Ik hoor graag iets van iemand, bedankt.
Susan
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
13-12-2017
21:32
Verkoper mag alleen de daadwerkelijke verzendkosten in rekening brengen, E-bay rules ....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
Een geschil openen bij Paypal. Jij en de verkoper kunnen kijken of jullie er samen uitkomen binnen "20 dagen" Houdt er wel rekening mee mocht je er niet uitkomen met de verkoper dat je wel binnen die 20 dagen je geschil in een claim veranderd paypal neemt het dan over. Verander je het geschil niet in een claim binnen die 20 dagen dan wordt het een stuk moeilijker. Je kan namelijk niet nog een keer een geschil starten.
Maar lees het op Paypal na.
Wel zou ik eerst via ebay de verkoper hierover benaderen voordat je bij Paypal een geschil begint. Het kan zijn dat je de verzendkosten of een deel ervan terugkrijgt.
Mocht de verkoper niet reageren of weigeren ja open gewoon een geschil. Je staat immers in je recht. 2 x verzendkosten van 30,- dat vind ik ook veel.
Succes
Maar lees het op Paypal na.
Wel zou ik eerst via ebay de verkoper hierover benaderen voordat je bij Paypal een geschil begint. Het kan zijn dat je de verzendkosten of een deel ervan terugkrijgt.
Mocht de verkoper niet reageren of weigeren ja open gewoon een geschil. Je staat immers in je recht. 2 x verzendkosten van 30,- dat vind ik ook veel.
Succes
0
nuttig