annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Producten betaald maar niet ontvangen

Hallo

Ik ben nu al meer dan 6 maanden aan het wachten op 2 producten een wirelles 300N adapeter en 2 accu's vooor helicopter ik had div. mails gestuurd naar Ebayerr in hongkong ook na 31 dagen warabij hij mij beloofde ze opnieuw te sturen en ik dus wachten immidels 2 maanden later nog niets ontvangen weer mails gestuurt zou na gaan wat er fout was gegaan en kreeg weer email zou alsnog opsturen en mocht ik de andere producten krijgen ze bdan terug te sturen . toch maar een bericht gestuurd naar ebay in verband hiermee en hellaas pinda kaas was over het termijn heen van 45 dagen, lochisch als men steeds belooft nieuwe te sturen !!!1! nouja toch maar weer mail gestuurd naar Ebayerr enz. tenslotte kreeg ik een mail dat ik de helft 4 $ terug zou krijgen, maar hellaas totaal bedrag was 16 euro ook bericht gestuurd en na deze mail hellemaal niets meer gehoord wel nog gemailt maar geen antwoord

 

( Beste abeyerr,

Hello
Can't you tell me now ware are my 2 products 300 mb wireless and helicopter batteries
or my money ???? i have send now enought emails
regearts

Beste pepermint47,

hi, we refund you us$4 to you within 3 days, please check then

- abeyerr

 

maar niets ontvangen.

Fijn he kopen op ......

 

 

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

abeldoorn
Community-lid

als je al 6 maanden wacht, kan je het wel vergeten. Binnen 45 (Iof 60) dagen bij pay-pal je geld terug claimen, welke smoes de verkoper ook heeft. dat heb je niet gedaan en nu heb je geen enkele poot meer om op te staan.

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Ja ook al zit ik in een rolstoel humor moet je blijven houden anders kun je met alles stoppen

Grtz en fijne dag

mediashop-2012
Community-lid

Hahah, wel zelfhumor.:^O

Yep geen enkele poot daar ik ook nog eens in een rolstoel zit :8} bedankt voor de reactie :^O abeldoorn

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos