op 29-04-2012 21:49
Hallo,
Ik heb bijna geen ervaring met het bestellen via ebay, ik heb nog maar 1 nagellakje besteld en die is aangekomen. Nu heb ik iPod oordopjes en een 'Apple' oplader besteld. Nu kreeg ik deze mail wat overigens in mijn ongewenste postvak belande:
Notification,
Your parcel can’t be delivered by courier service.
Reason\Postal code isn’t valid.
LOCATION OF YOUR ITEM:Miami
DELIVERY STATUS: sort order
SERVICE: Expedited Shipping
Parcel number:U887115478NU
INSURANCE: Yes
Label is enclosed to the letter.
Print your label and show it in the nearest post office of USPS
Important information!
If the parcel isn’t received within 30 working days our company will have the right to claim compensation from you for it's keeping in the amount of $9.25 for each day of keeping.
You can find the information about the procedure and conditions of parcels keeping in the nearest office.
Thank you for your attention.
USPS Global Mail.
Wat moet ik nu precies doen?
Alvast bedankt!
Zonder enige twijfel spam!
Ik neem aan dat er een bijlage bij het mailtje zat ("Label is enclosed to the letter").
BESLIST NIET OPENEN !
Als je dat wel al gedaan hebt zo snel mogelijk je computer met een virusscanner controleren.
Maar dit lijkt erg op Spam,hoe komt een postkantoor in Miami aan jouw mailadres?
Hoe moet jij een pakje afhalen en betalen?
Je hebt toch iets in China besteld!
een claim/geschil bij pay-pal openen wegens het niet ontvangen.
Verder niks aantrekken wat de verkoper allemaal beweert (dat je geld moet betalen als je het niet ontvangt bijv.)
Een verkoper kan zoveel beweren, hij moet het opsturen en voor pay-pal zelfs bewijzen dat hij het heeft opgestuurd.
een claim/geschil bij pay-pal openen wegens het niet ontvangen.
Verder niks aantrekken wat de verkoper allemaal beweert (dat je geld moet betalen als je het niet ontvangt bijv.)
Een verkoper kan zoveel beweren, hij moet het opsturen en voor pay-pal zelfs bewijzen dat hij het heeft opgestuurd.