annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket in transit voor een lange tijd

baka237
Community-lid

Hey,

 

Ik heb een aantal weken terug een pedaal besteld via eBay. Deze is verzonden via USPS, en ik heb 'm op de site getrackd en kreeg de volgende informatie:

 

Class: First-Class Mail International Service(s): International Letter Status: Processed through Sort Facility Your item was processed through and left our CHICAGO, IL 60688 facility on November 06, 2010. The item is currently in transit to the destination. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Detailed Results: Processed through Sort Facility, November 06, 2010, 8:28 am, CHICAGO, IL 60688 Acceptance, November 05, 2010, 3:18 pm, FRANKFORT, IL 60423

 

Dit is al een tijdje zo en ik heb geen nieuwe informatie meer gekregen. De verzender had me geinformeerd dat ik 'm vorige week binnen zou krijgen.

Enig idee hoe dit kan?

 

Alvast bedankt!

-- Bewerkt door baka237 om 16 Nov 2010 10:34 CET

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

kopersbescherming
Community-lid

Inklaringskosten 12,75 plus 19% btw over de itemprijs inclusief verzendkosten . In uw geval ongeveer 45 euro totaal. Kan tot zes weken duren. Claim op dag 40 na betaling bij PayPal voor de zekerheid.

 

Zie ook http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/zakelijk/pakketontvangen/inklaringskosten/

 

Zie ook http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/site/contact/

 

Uw verkoper heeft na de ontvangst van de PayPal betaling maximaal gewacht voordat er verstuurd werd.

Dat was om uw betaling te kunnen verifieren.

Die vertraging had u ook al te pakken.

 

Belt u gewoon eens met tnt, zie daarvoor de tweede link. Succes met het pedaleren.

 

 

 

baka237
Community-lid

Oh, dit is echter wel vreemd want ik heb 40 dollar aan verzendkosten betaald. Hoe kan het dat ik nog meer geld moet betalen en waar hangt dit bedrag van af?

 

Enig idee hoelang ie nog bij de douane ligt?

kopersbescherming
Community-lid

Dat item ligt bij de douane, dat is altijd korter of langer.

Er valt verder weinig over te zeggen, behalve dan dat het u geld gaat kosten.

Een vraag stellen