annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Levering na betaling met overschrijving Express

Hoe lang duurt het eigenlijk voor het op de begunstigde op zijn/haar rekening staat?

Ik wacht nu al 7 dagen en er staat nog steeds geen icoontje van 'pakket verzonden'.

Ik heb geen zin om zo lang te moeten wachten.
Ik heb tot nu toe altijd maar 1 of 2 dagen moeten wachten op verzenden.

Hoe kan ik dit doen?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (6)

Antwoorden (6)

heeft u wel geld overgemaakt van uw bankrekening naar die van de verkoper. Dus niet alleen bij ebay op de netaalbutton geklikt maar ook fysiek, bij uw bank (telebankieren of ovcerschrijvingsbewijs) het geld overgemaakt?? Ebay doet dat niet zelf voor u.

Ik denk niet dat we nog iets gaan horen va OP (zoals zo vaak het geval is)

Als het om de Nokia gaat dan had u bij verzendvoorwaarden kunnen lezen dat de geschatte levertijd 8-9 werkdagen is! dus u kunt uw artikel pas verwachten over ongeveer een week!

Het gaat immers om een internationale verzending en die doen er iets langer over en werkdagen houd dus in dat het gemiddeld een week of twee duurt!

Houdt ook in de gaten dat het door de feestdagen wel even kan/kon duren alvorens het geld is bijgeschreven!

-- Bewerkt door enschede39 op 27 Dec 2011 13:10 CET

U kunt geen transactie annuleren! u kunt alleen als u met PP had betaald een claim indienen wegen niet ontvangen, aangezien u heeft betaald via overschrijving zit er niets anders op dan even geduld te hebben, ook niet alle verkopers zitten de hele dag achter de PC en we hebben net kerst gehad dus het kan zomaar zijn dat u vandaag wel een bericht ontvangt! ( en het artikel)!!

Oké dan kan het vergeten zijn.
Maar ik heb via email 2 tot 3 keer geprobeert om contact te leggen.

Daar krijg ik geen reactie op.
Vanaf welk moment mag ik de transactie annuleren?

vraag de verkoper of het al verzonden is! het wordt nogal eens vergeten om het aan te vinken als zijnde verzonden en vergeet ook de feestdagen niet de post heeft de nodige vertraging opgelopen! en dan scheelt het ook nog of het verzonden is met post.nl of bv DHL

Een vraag stellen