annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koper wil object niet verzenden

Ik heb van een verkoper een email gekregen, dat hij het verkochte object niet wil verzenden omdat hij op zijn paypal een limiet zou hebben.

Email: 

kun je het bedrag ook overmaken per bank? ik zit op mijn limiet bij paypal en die willen eerst een aflever bewijs zien en ik verzend het pas als ik het geld echt heb ik hoor het graag

gr

charles

Subject: RE: playstation 4

Date: Sun, 28 Dec 2014 20:34:10 +0100

Je hebt het geld al staan op je paypall rekening. Dus ik zie het probleem niet?

mvg Geoff 

omdat ik dan 4 weken moet wachten voordat ik een keer bij het geld kan dus u mag ook 4 weken wachten

From:
To: 

wat kan ik hier tegen doen?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

paypal contacteren met de mededeling dat verkoper niet wenst te verzenden... je kunt daarna binnen de 8 dagen nog een claim openen wegens niet ontvangst.

Tot een half of zelfs heel jaar na aankoop kunt u nog een beroep doen op de verzekering als u PayPal via een creditcard hebt betaald. Dat deze verkoper denkt dat die veilig zit als hij na vier weken wachten het geld eindelijk binnen heeft, zit die fout.

De verkoper zit op het bekende PayPal strafbankje en dat is niet leuk, voor een verkoper is er verder niets leuk aan PayPal want het kost behalve veel geld ook nog eens het alweer bekende gratis winkelen in voorkomende gevallen.

Wat te doen.

Als u het item niet meer hoeft, start dan een claim voor niet-ontvangen.

Als u het item wel wil en vier weken wil wachten, dan doet u dat.

Als u het item wil en niet vier weken wil wachten, verzoek dan de verkoper voor een terugbetaling van uw PayPal betaling en betaal opnieuw via bankovermaking.

Een vraag stellen