op 22-01-2014 22:15
Ik wil in Duitsland iets kopen. Er is echter geen levering naar NL. Nu heb ik een adres in Duitsland waar dat geleverd kan worden. Dus dat is opgelost. Maar de betaling moet ook nu in Duitsland gedaan worden. Kan dit via Ebay/ Voor mij is dit alles nieuw vandaar.
Hallo, ik doe dit al jaren, ik koop op Ebay.de en laat de goederen naar een kollega, die in Duitsland woont, opsturen.
U kunt gewoon betalen via Paypal, of bank-overschrijving. (denk aan IBAN, als de verkoper geen IBAN opgegeven heeft, kunt u dit opzoeken op: www.ibanrechner.de) Verder moet u er even om denken dat u bij uw gegevens in Mijn Ebay en dan Account, daar heeft u een inschrijvingsadres, hoofdadres, en dan kunt u nog een primair verzendadres invullen. Ik heb bijvoorbeeld mijn eigen adres, het adres van mijn kollega in Duitsland, en een adres in de USA van Nederlanders die daar wonen en goederen doorsturen (tegen betaling). Voordat u wat koopt op Ebay.de moet u eerst even uw primair verzendadres wijzigen in dat adres in Duitsland.
Groeten, Jan.