annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb geen pay pal meer en kan alleen op die manier betalen wat te doen

Hallo,

Ik heb geen credit card meer. Ik kan alleen via Pay Pal betalen.

Wat moet ik nu doen?

Groet,

Magda Voulon 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Maar je hebt je paypal account nog wel? Je kunt dan je bankrekening bijschrijven op paypal.

Of wat ik heb gedaan:

Omdat ik ook niet over mijn bankrekening beschik; een prepaid creditcard van Visa, genaamd V3 aanschaffen en deze koppelen aan je paypal account. Je kunt de prepaid creditcard online opwaarderen of naar het dichtstbijzijnde filiaal gaan dat de kaarten verkoopt en daar contant opwaarderen.

De aanschaf van een Visa V3 card kost 10,- je kunt opwaarderen vanaf 20,- en elke opwaarding kost 2,- daarnaast. Dus 20,- opwaarderen is totaal 22,-. 50,- opwaarderen is 52,- totaal.

Ik vind deze manier van betalen erg effectief. Als ik iets zie ga ik naar de winkel om er voor op te waarderen, en huppakee betalen met paypal. Zo heb ik tóch een creditcard, maar dan wel prepaid, dus geen gevaar om rood te staan.

Het voordeel is dat ze nooit meer van je saldo kunnen afhalen dan wat jij hebt opgewaardeert. Ook hoef je geen saldo naar paypal over te boeken, want het is een "creditcard". En V3 heeft een app waarmee je je bij/afschrijvingen kan zien en saldo.

Je kunt per keer tot max. 150,- opwaarderen met een max van 1250,- per jaar. Daarna gewoon weer nieuwe kaart kopen en koppelen aan je paypal account.

Koop wel echt de V3 card, en niet die losse vouchers. Het beste kun je dit doen in de dichtstbijzijnde aangegeven zaak op hun site. (Meestal sigarenboer)

Geen via PayPal te betalen items meer kopen.

Een vraag stellen