Ik heb een object verzonden maar het is niet aangekomen
- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 15-11-2018 13:17
Ik heb een object verzonden naar Duitsland zonder Track & Trace maar ik heb wel een afgifte/verzendbewijs van de Primera waar ik al mijn bestellingen afgeef. er is met PayPal betaald. De koper heeft nu een geschil geopend en zegt dat hij zijn geld terug wil. Ik heb in mijn aanbiedingen staan dat ik niet verantwoordelijk ben voor zendingen die verloren gaan bij de bezorgdienst (PostNL). Heb ik verkoperbescherming via ebay? Heb ik verkoperbescherming via PayPal? Wat moet ik de koper nu terugantwoorden?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Even nog een aanvulling op nico:
Als verkoper ben je altijd de pineut als het niet aangetekend verzonden wordt.
In meeste gevallen gebeurt dat niet,omdat de aantekenkosten te hoog zijn in Nederland
Als dus een koper zegt dat hij het niet ontvabbgen heft zul je hrrt moeten terugbetalen, PayPal blokkeert zelfs meestal al het bedrag!
Kwaadwilende hebben zo vrij spel, het gebeurt mij ook een enkele maal.
Ik zet de koper dan wel op mijn"blokker ginder list"
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik verzend bijna uitsluitend Internationaal en ga vanaf nu alleen nog maar Aangetekend verzenden. De kans dat iets dan niet aankomt is namelijk relatief klein en je krijgt dan het volledige (verzekerde) bedrag terug van PostNL.