Heb bericht gehad van dat de levering onderweg is van de zending.objectnummer 192987022545

- Abonneren op RSS-feed
- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Printervriendelijke pagina
- Ongepaste inhoud melden
op 31-12-2019 15:03
Hallo ik heb bericht gehad dat de levering van objectnummet 192987022545 onderweg is
maar ik kan het niet traceren ☹️ Mijn huisnummer is niet genoteerd dus wordt het weer gerouteerd naar de zender ..
maar de vraag is of jullie contact kunnen zoeken met de bezorgen waar het geleverd is " en dan het huisnummer toe kunnen voegen ?
dan kan de paket op mijn adres bezorgt worden ..zou u of de leverancier erg dankbaar zijn Mvr descendre
Geaccepteerde oplossingen (0)
Antwoorden (1)
Antwoorden (1)
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
Dit is een forum waar collega Ebay-gebruikers proberen om andere Ebay-gebruikers te helpen met raad en daad. Je bereikt hier geen Ebaymedewerkers.
Je kunt Ebay enkel bereiken via “Hulp en contact” onder- of bovenaan deze pagina.
Wat betreft je vraag:
Ebay heeft geen idee hoe iets verzonden is, zij zijn alleen maar tussenpersoon.
Je hebt iets gekocht bij een verkoper, die weet bij welke koerier het pakket is.
Je zult dus met de verkoper contact moeten opnemen.

- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Abonneren op RSS-feed
- Afdrukken
Zijn meerder pakketjes niet geleverd en de verkopers hebben ze ook nog niet terug ontvangen en ‘r zijn ook verkopers wie niet terug reageren ...? Terwijl de eerste bestellingen goed zijn gegaan en vanaf 11 dec de account gegevens zijn gebruikt inplaats van mijn adres gegevens ☹️Zit ik nu met betaalden producten en niet ontvangen 😡 kom ook niet veder met DHL en post Nederland om dat alles uit buitenland komt moet ik contact zoeken met buitenlands Post / en dat lukt dus voor mij al helemaal niet 😫dacht dat jullie mischien iets meer voor me kunnen doen “ maar blijkbaar na 3 x maal contact t hebben gehad en alle bestelnmr door t hebben gegeven zijn we nog geen steek veder ‘ geld weg voor medere producten en waarschijnlijk als het product terecht komt bij verkoper ? Weer extra kosten voor t versturen 😡( dus NEE probleem niet opgelost