op 08-04-2013 00:25
Ik heb meerdere producten bij dezelfde verkoper gekocht. In zijn advertentie staat dat je tot een maximum van veertig producten bij hem gecombineerd kan laten verzenden. Ik heb vier producten aangeschaft, dus ik val zeker onder dat criterium. Als ik op de betaalknop klik wordt er per product verzendkosten berekend, wat belachelijk is natuurlijk! Ik heb een totaalbedrag inclusief gecombineerde verzendkosten aangevraagd bij de verkoper via een speciale knop hiervoor en ook nog eens in een persoonlijk bericht aan de verkoper. Maar de verkoper stuurt mij geen factuur met gecombineerde verzendkosten, terwijl ik hier wel om heb gevraagd. En ik moet betalen binnen vier dagen... Wat moet ik doen?
Je kan zelf de button ''probleem oplossen'' gebruiken. Volgens mij staat je probleem hieronder vermeld. Als de verkoper een geschil opent wegens het niet betalen is dat in ieder geval niet terecht en volgens de regeltje ook ongegrond. Helemaal zeker weet ik het niet. Zoek eens in de hulppagina's of vraag het de helpdesk.