annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betaling

yannickk15
Community-lid

Hallo, ik heb nou een paar dingen bestelt op ebay eerst maakte een kameraad van mij het geld over via paypal en kreeg ik meestal gelijk al een email dat het betaalt en verstuurd was. nu ik het zelf doe komt er te staan in behandeling tot 15 september en bij mijn ebay account staat ook payment pending. ik snap er dus niks meer van zou iemand mij dit mischien uit kunnen leggen?

ik maak trouwens zelf gebruik van een bank rekening nummer en mijn kameraad van een giro

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

ebygumt
Community-lid

PayPal vertrouwt uw vriend wel en u minder, vandaar.

 

U kunt het beste een creditcard nemen en die koppelen aan PayPal. Daarna laat u uw PayPal rekening gecontroleerd worden door de procedure uit te voeren.

 

Vervolgens verandert u bij elke betaling de bron van de gelden in creditcard in plaats van bankrekening en ook nog de valuta op de oorspronkelijke factuurvaluta zetten.

Dat laatste hoeft maar 1x want dat onthoudt PayPal, dat eerste moet elke keer weer.

 

Op deze manier betaalt u via creditcard en die is altijd direct. Bovendien betaalt u bij niet-Euro valuta minder dan wat PayPal u laat betalen en tenslotte, het grootste voordeel, u hebt heel wat betere chargeback en claim mogelijkheden in geval van problemen.

 

Veel plezier met de gemakkelijke manier van betalen: PayPal.

 

 

 

-- Bewerkt door hetmoetnietgekkerwor.. op 8 Sep 2011 16:25 CEST

Ik heb zelf ook bank via paypal en het gaat goed zolang er geld staat op je paypal rekening.

Mocht er niet voldoende opstaan dan kan het zijn dat er het resterende bedrag van paypal wordt afgeschreven en de rest van de bank.

Omdat het de eerste keer is kan het ook best zo zijn dat er een onderzoek plaats vind waardoor je langer moet wachten. Stel de verkoper even op de hoogte daqt het even kan duren en dat het in behandeling is.

Meeste hebben er wel begrip voor 🙂

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

yannickk15
Community-lid
Oké kan het er ook aan liggen dat dit mijn eerste bestelling is en hij al vaker via pay pal betaalt heeft?
Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos