op 24-05-2014 13:46
Goedemiddag,
Ik heb 4 items betaald, maar de verkoper heeft een geschil geopend omdat de betaling om een voor mij onbekende reden on hold was gezet. Het geld is inmiddels door paypal overgemaakt naar de verkoper maar heeft hij de bestelling geannuleerd. Ik zou wel graag mijn bestelling ontvangen, kunt u mij daarbij helpen ?
Vriendelijke groet,
Karel Langeraar
U verkeert in de veronderstelling dat u zich hier tot eBay kunt richten, dat is helaas niet zo.
Deze community is niets anders dan een ingehuurd blog om de afwezigheid van een klantendienst te maskeren.
De bemoeienis van eBay beperkt zich tot het af en toe wegmodereren van gebruikersnamen en andere privacygevoelige data.
U kunt zich tot eBay richten via de Hulp link rechtsboven elke pagina. U krijgt dan een ingeblikt antwoord op een andere, niet gestelde vraag.
Wat u in dit geval het beste kan doen is via Mijn eBay, Aankoopgeschiedenis, bij het item rechts, meer acties, een probleem oplossen, doorgaan naar PayPal en dan via Transactieproblemen oplossen een geschil voor niet-ontvangen te kiezen en die dan escaleren tot claim. U ontvangt zo wellicht uw geld terug. U kunt voor het escaleren nog kiezen voor contact met de verkoper maar dat zal mogelijk weinig helpen. PayPal houdt betalingen zowel van de koper als voor de verkoper nogal eens in de hold, dat stimuleert meestal niet erg tot een spoedige levering.