annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Adres bestaat niet

Beste leden,

 

Graag jullie mening dan wel ervaringen. Ik heb recentelijk een mammoet gewricht verkocht aan een koper uit Frankrijk. Koper betaald en ik controleer of het adres bij paypal en ebay het zelfde zijn. Aangezien dit het geval is en meneer ruim 200 positieve feedback als koper zijnde heeft, stuur ik het direct op. Via het track en trace nummer volg ik de zending. Deze gegevens heb ik ook aan de koper gegeven. Nu staat er dat het adres een niet bestaand adres is en postnl het adres probeert te achterhalen.

Uiteraard de koper een bericht gestuurd maar (nog) geen antwoord.

Hoe kan dit? De koper heeft al erg veel gekocht dus het zal wel allemaal aangekomen zijn aangezien hij ook alleen goede feedback aan verkopers heeft gegeven.

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt en zo ja wat is er toen gebeurt...?

 

Bedankt alvast!

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

stephanthecollector
Community-lid

het is niet voor het eerst dat dit gebeurt, de adressering in Frankrijk schijnt een puinhoop te zijn.

Het hoeft dus niet te betekenen dat het niet aankomt dus zou me (nog) geen zorgen maken.

 

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

het_regent
Community-lid

Wat postnl tracking beweert zegt niets.

Ik heb een pakket naar mijzelf in de tracking als ontvangen staan, terwijl postnl na telefonische navraag zelf zegt dat dit niet het geval is wat dus klopt met de werkelijkheid.

Dat was mij niet bekend...

Koper heeft inmiddels gereageerd en kwam nogal verbaasd over dus ik denk dat er nog geen problemen hebben voorgedaan in het verleden.

PostNL zegt nog steeds dat het adres onbekend is maar wel dat het morgen (dinsdag) bezorgd word. We wachten dus gewoon even af.

 

Bedankt!

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos