op 18-11-2013 19:25 - laatst bewerkt op 19-11-2013 12:28 door zhainius
ik heb 2 van deze artikelen in juni gekocht op ebay.de
er stonden 4 van deze artikelen te koop bij *****
er werd me gemaild dat 1 artikel kapot was en het andere verstuurd
dit " goede" artikel kwam op 25 juli aan. Alle twee de artikelen waren vooraf betaald ($1572.00 (excl. shipment costs).Het "goede"artikel bleek bij nader inzien ook defect.Deze is na contact met *****retour gezonden (aangetekend).Er zijn verschillende mails verzonden om te vragen of ze het artikel hadden ontvangen.Hier komt geen reactie op.Zoals afgesproken was zou ik mijn geld terug ontvangen.Tot op heden heb ik niks meer vernomen en geen geld terug ontvangen.Kunnen jullie mij hiermee helpen om dit op te lossen.Graag hoor ik spoedig van ****
U heeft ze per e-mail gevraagd of ze het artikel retour ontvangen hebben, maar U heeft het toch aangetekend verzonden? U kunt het dan toch ook via Uw vervoerder vragen of het bezorgd is.
Verder zou ik proberen het tel. nummer te achterhalen en te bellen om de problemen te bespreken. Zij bieden nog steeds spullen aan op EBAY, hetgeen een gunstig teken is, volgens mij.
Misschien berust alles op een "misverstand".
Als u iets niet ontvangt of als er iets mee is dient u te claimen.
Dat moet binnen 45 dagen na betaling bij PayPal.
Dat moet binnen 56 dagen bij betaling met PayPal via een bankincasso.
Dat moet binnen 180-360 dagen bij betaling met PayPal via een creditcard.
In alle andere gevallen kunt u nergens claimen.
Gezien de tijd die is verstreken kunt u alleen nog terecht bij uw creditcard. Verzoek om een chargeback op grond van de aangevoerde argumenten.