annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkopen met een ebay-winkel: wat zijn de voordelen?

Hallo,


Ik zit erover na te denken om een ebaywinkel te openen, want de gedachte is dat ik dan per aanbieding goedkoper uit zo zijn (qua aanbiedings en verkoopkosten).


 


Om te staven of dit zo is heb ik even alle kosten in een tabel gezet (voor een ebay winkel op ebay duitsland), hieruit blijkt echter dat ik met een ebay-winkel in de meeste gevallen duurder uit ben dan wanneer ik 1-euro veilingen of veilingen met een hogere startprijs plaats..!


 


Wat is dan wel voordeel van een webwinkel?


 


Daarnaast vraag ik me af of als ik een nederlandse winkel open, mijn duitse klanten deze objecten dan ook te zien krijgen...?


 


Ik hoor graag jullie reactie.


 


mvg


JS

Bericht 1 van 5
laatste antwoord
4 ANTWOORDEN 4

verkopen met een ebay-winkel: wat zijn de voordelen?

De voordelen voor veilingen zijn nihil, enige pluspunt is dat je een groter bereik krijgt met een winkel, snellere en betere indexering door zoekmachines b.v door de rss feeds die ebay aan google verzend.


De voordelen zijn er vooral als je veel dezelfde items verkoopt met een nu-kopen prijs met GTG advertenties.


Alles word vermeld door ebay, het is dus gewoon de kosten tegen de baten uitrekenen.


Items die je op andere ebays plaatst dan NL worden ook gewoon in je winkel weergegeven.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 2 van 5
laatste antwoord

verkopen met een ebay-winkel: wat zijn de voordelen?

De eerste maand is een winkel op NL dacht ik maar EURO 2,95 dus je kan het gewoon een maandje proberen.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 3 van 5
laatste antwoord

verkopen met een ebay-winkel: wat zijn de voordelen?

stephanthecollector
Community-lid

De eerste maand is het gewoon 9,95 voor een basis winkel, ik heb 1 1/2 maand geleden een winkel geopend en betaalde de eerste maand gewoon het volle pond

Bericht 4 van 5
laatste antwoord

verkopen met een ebay-winkel: wat zijn de voordelen?


De eerste maand is het gewoon 9,95 voor een basis winkel, ik heb 1 1/2 maand geleden een winkel geopend en betaalde de eerste maand gewoon het volle pond



Nou dus weer iets wat ik niet hoef te melden bij wat is er positief aan ebay...
Lekker dan voor nieuwe verkopers...

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 5 van 5
laatste antwoord